Kızlar merhaba, ben bir konuda fikrinizi almak istiyorum. Ben bir özel hastanede test yaptırdım. Beta hcg 883 çıktı. Doktor 4 haftalık dedi ama alttan ultrasonda keseyi göremedi.
Bende alttan bakmasını istemediğim için biraz daha bekliyip öyle gideyim dedim. Tabi 7. Haftaya kadar beklemek benim için dayanılmaz olacak. Bu perşembe tekrar gideceğim. Bu kez 5+5 gibi olmuş olacak. Sizce kese görünür mü? Şimdi kafama şu takıldı? Acaba 4+3 de doktor neden keseyi göremedi acaba