Ece56 myangelson alırken düşünemedim bunu. Sonra böyle çıkmasına bir sebep ararken aklıma geldi. Doğru söylüyorsunuz değişiyordur hassasiyetleri
myangelson Ece56 kan verebiliyorsan kan ver canım bence ya da bir kaç gün daha bekle bu en son yaptığın marka test varsa elinde ondan yap ya da alıp öyle yap
Ece56 umut123_ ben kapalı olanda burda söylenince dikkatli bakıp gördüm. Maşallah gözlerinize onda çok az belli oluyormuş.
Tuana34 Ece56 ben 12 gün gecikmede silik görmüştüm stres yapmayın biraz daha bekleyin umarım güzel sonuçlar alırsınız
Ece56 Tuana34 çok teşekkür ederim inşallah öyle olur. Hepimizin hakkında hayırlısı olsun inşallah. 🙏🏼
Esra_Omer_21 Ece56 idara yeni geçiyordur o yüzden belli olmamıştır benim de bugun adet günüm bende bekliyorum hakkimizda hayırlısı olsun
Esra_Omer_21 Ece56 ben oğlenden beri leke görüyorum ne oldugunu bir türlü anlayamadjm bekliyorum öyle 🥺