Bebekistiyorummm 173 boy 102.5 kg ile hamile kaldım.Gebelik şekerim çıkmadı.39+1 im şu an doğumu bekliyorum.Ben de kilo verip hamile kalmak istemiştim ama pcoslu olunca korunmayı bırakayım hemen olmaz dedim oldu.Hamilelikte de baya kilo aldım.Tabiki kilo iyi bir şey değil ama hep aktiftim işlerimi kendim yaptım,yürüdüm güzel bir hamilelik geçirdim.