bu arada pcos ve insülin direncim vardı bebek sonrası ilaçları bırakıp yeme içmeme dikkat ettim çok şükür tansiyon, şeker sorunum olmadı ve hamileliğim çok rahat geçiyor. bu arada yumurtlama günlerin kayabilir eğer reglin düzensizse. 12. günden itibaren değerlendirirsen daha iyi olur bir de ateşini ölçebilirsin yumurtlama günü yarım derece yükseliyo vücut ısısı.