Melhaercan Eslemece benim üvey baba olmuştu haberini aldığımda çok kötü oldum agliyamadim ama ertesi gün küçük Tansiyon yukselmisti doktor neye stres yaptın yada üzüldün dedi bence gitme cnm
Burcum32 Benimde babamın yıl dönümü mezarlığa gidecem dedim sen gitme dedi kayinvalidem bebeğe birşey olurmuş beni olurmuş ..Herşey de hamilelere oluyo
Duyguynrky Yarenelibol batıl inanç ama işte insan ister istemez etkileniyor 🤷🏼♀️ Ben dayanamaz giderdim ama işte üzülüp yorulma kısmını düşününce hem anneye hem bebeğe zarar
deletedmom734 Eslemece tamamen batıl inanç... bana ölümü ve ahireti hatırlamak bu dünyanın geçici bir imtihan dünyası olduğunu düşünmek her zaman iyi gelmiştir... sonumuz kara toprak işte niye üzülüyorsun derim kendime hep