Onekim 3Tospikannesi yok canım ilaç vermedi sağlığı falan yerinde haftasiyla uyumlu ne ilaci veriyolar ki
3Tospikannesi Onekim iyi çok şükür bana prilam Dr diye bulantı hapı var onu verdi doktor 8.haftada günde 2 defa içiyordum şuan hala içmeye devam ediyorum akşamları bulantım oluyor günde 1 defa akşam içiyorum rahatladım
Onekim 3Tospikannesi benim bulantim öyle çok kötü derece değil canım o yüzden ilaç istemedim ilaçlara bağlı olmak çok zor valla
Onekim Zeliha76 belli olmaz canım gösterirse öğrenebilirsin bizimki 14 hafta ama rahatını bozup göstermedi