Onekim
Her ikisini canim cekiyor aslinda ama ekşiyi daha cok istiyorum.Bende mide bulantisi cekiyodum bir ara hic bisey yemek istemiyodum,domates,peynir,yeşillik ekmek arasi yapip yiyordum.2 hafta boyle yedim ancak🤣Ben cinsiyyeti 12 haftada ogrendim,erkek dendi.Ondan sonra iki defa daha gitdim yine erkek denildi.Özele gidiyorum.Cinsiyyet bundan sonra değişmez dedi doktor.3 yaşinda bir oğlum var.Bir kiz kardesi olsa guzel olur diyordum.Kismet iste,sağ salim kavuşalim hepimiz❤️💙