Havabyrktr DuyguAsel çok şükür darısı bizlerin başına inşallah benimde detaylıda ve ikili testte bişey çıkmadı daha sonra kontrole girriğimde bağırsağın ğarlak olduğu söylendi moralim çok bozuldu