-Nazlican35- evet sırf genetik hastalık olup olmadığının tanısını yapmak için böyle bir riski nasıl göze alabiliriz ki, ayrıca kimisine geçer diye rahatlatmışlar böyle olması gerekiyor bana direk kan yutmuş olabilir, enfeksiyondan kaynaklanıyor olabilir ya da genetik hastalık olabilir dedi. Ben de bekliyorum ki bu beyazlık ne gibi sıkıntılara sebep olabilir ona göre kendimi hazırlayayım onu söylesin de bileyim ama direk amniyosentez kabul ediyor musun etmiyor musun dedi. Yok deyince açıklama bile yapmadı. Kağıt imzalatıp direk gönderdi beni. Özellikle de şu hassas dönemimizde böyle davranmaları o kadar yanlış ki bu şekilde çok üzülüp bebeğini kaybedenler bile oluyor yazık gerçekten, bu para mevzuları yüzünden artık doktorlara bile güvenemez olduk