Kızlar ilk hamileliğim dolayısıyla kim ne derse ona inanıyorum 🤦 Gerçek mi yoksa hurafemi bilmiyorum ama fikrinize ihtiyacım var. Biliyorsunuz ki bir çok şeyi yeme dokunma vs vs diyorlar sebebini bebeğe leke yapar diyorlar. Şimdi soruma geliyorum lütfen terslemeden başına gelenler ya da fikri olanlar cevap versin.
Benim yüzümde çok sivilce çıktı hamile kaldığımdan beri birde burnumda çillenme gibi lekeler başladı bende bir haftadır yüzüme krem sürüyorum. Kremin bildiğim bir adı yok
mavi küçük kutuda oluyor ankara ulusta satılıyor . Annemin babaannesi zamanında sürekli bunu sürermiş beyazlatıcı krem diye pamuk gibiydi teyzemlerde alışmış almaya sivilce leke vs olunca sürüyorlar annemde beyazlatıcı olarak sürüyor çok az kullandığın an üzün beyazlıyor ve devamlı kullanımda lekeler gidiyor . Bugün benimde 7. Günüm ve gerekten sivilceler söndü diyebilirim ama babam az önce sürme bir daha bu kremi sen hamilesin herşeyi yüzüne gözüne dokundurma bebeğe leke yapar doğumdan sonra sür diyor. Bir yanım amaan çok saçma ne alaka benim yüzüme krem sürmemle bebeğe geçmesi diyor bir yanımda ya gerçekse diyor fikirlerinize tavsiyelerinize ihtiyacım var