Guluzar01 Kizlar galiba bu titreme yenidogan moro refleksi şimdiden karnimizda hissediyor olabilir miyiz?
BabyMinor İnşallah normaldir bende de günde 1 kere falan hissediyorum uyanırda böyle bacaklarını esnemekten titretir gibi ilk gebeliğimde hiç hissetmedim bunda hıçkırıkları bile dışardan belli oluyo