Merhaba, Haziran anneleri ile burada olmaktan memnun oldum. Bizimkisine de 15 Haziran tarihi verildi ama benim arter damarda çeltiklenme ve arada yükselen tansiyonum var. Normal doğum istiyordum, geçtim normal doğumu, gebelik zehirlenmesinden veya bebeğin gelişememesinden, erkenden alınmasından korkuyorum. Allah hepimize sağlıklı hamilelik, sağlıklı ve hayırlı evlatlar ve gönlümüzdekinin hayırlısı “keşkesiz doğum” nasip etsin❤️ Bu arada bel kemiğimde, sırtımda da çok ağrılarım olmaya başladı, var yaşayan?