umut123_ inşallah tutmuştur🙏🏻 ben de dün test yaptım. 2. Çizgi kırmızıya yakındı. Kan vermedim henüz. İlk gebeliğimle birebir aynı belirtileri yaşıyorum. Mide bulantısı, uyku hali ve göğüs hassasiyeti. Reglim 2 gün geçti benim. Pzts kan vercem bakalım. 🤲🏻