umut123_ Kızlar ilk testi üç gün önce yaptım hiç çizgi gölge çıkmadı. Bugün yaptığım alttakinde sanki gölge var gibi geldi. Adetimin üzerinden 4 gün geçti ama geç yumurtladım bu ay. Bir de geçen sene yine gölge gibi görünen çizgi ile gebelik öğrenmiştim (https://mutluresim.com/images/2023/03/11/7ez1r.jpg) (burada üstte gölge var alttakinde silik çizgi.) Ne diyorsunuz ümitlenmeli miyim?
Patito__ umut123_ ilk bes dkkda ciktiysa olabilir ama kuruma cizgisine benzettim. İnsaallah hamileliktir. birde test markasi nedir ?
Pekii umut123_ ben alttakinde gölge şeklinde görüyorum sanırım 2 gün sonra testi tekrar edip pazartesi de kan ver istersen canım şimdiden hayırlı olsun 🥰
Meeleekk Benim de altta ki gibiydi gölge şeklinde hatta işikta görüyordu sadece ve şimdi 24 haftalık olduk sende de inşallah vardır canım
umut123_ Meeleekk sağ ol canım benim de önceki gebeliğimde böyleydi inşallah vardır 🙏🏻🥺 allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
Patito__ umut123_ olabiliyor cnm aynida olsa. Siz yarin veya ertrsi gun tekrrlayin zaten var ise koyulasacaktir insaallah
Burcum umut123_ 4 ay önce bende de hayal gibi çizgi vardı. Kan testinde 17 çıktı beta 2 gün sonra 19 du. Zaten haftasına regl oldum kimyasaldı yani. Geç yumurtlamaysa ama 2-3 gün sonra yeniden bakın derim.
Pekii umut123_ olabilir tabiki neden olmasın iki gün sonra mutlaka erken gebelik testi yap tekrar ve kan ver pazartesi inşallah vardır hamilelik 🌸
cancik Hiç üzmek istemiyorum fakat bana böyle çıkan testlerde hep negatifti, bir kere kimyasal geçirdim gayet belirgin çıkıyor olunca allahtan ümit kesilmez
umut123_ cancik haklısın ama benim daha öncede oldu sipsilikken bekledim dört gün sonra kanda 70 ile öğrendim umarım sizinde en kısa zamanda olur🙏🏻