Dolphin16 1garipanne gözünüz aydın hayırlı olsunnAllahım sağlıklı bir şekilde kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲
1garipanne Cevap verdiginiz icin tesekkur ederim tup bebek demisti doktor, yumurta sayin cok az demisti normal yolla gebe kaldim
kardelennn1 1garipanne Adetime 1 hafta var ama şimdiye kadar ağırlar oluyordu adet ile ilgili hiçbir şeyim yok döngüme göte düzenli olarak iliskiye girdik test ne zaman yapmalıyım