bendiyebiriii Göbek düşmesi diye bir şey varmış😅 Sizin göbeğimiz kaçıncı haftada düştü? Normal doğum için hazırlıklara kaçıncı haftada başladınız? Adaçayı içmek, hurma yemek gibi hazırlıklardan bahsediyorum
Eceecim bendiyebiriii 37 deyim her gören düşmüş diyor. Geçen hafta kontrolde bebeğin başı epey aşağıda demişti doktor. Adaçayı ve hurmaya başladım. 38 den sonra merdiven in çık squat vs düşünüyorum ☺️☺️
yagizegemom bendiyebiriii 36. Haftaya girdiğim gün düştü 🫠 profilime göbek resmi atmıştım bi bak aşırı belli oluyor zaten düştüğü 😅
balkizinbebegii bendiyebiriii nerdeyse doğumum başladı açılmam var sancım var ama gören göbeğin düşmemiş diyor, nasıl oluyor bilemedim çocuk da baya aşağıda
1anne2bebek__ bendiyebiriii hiç düşmedi kanala da girmedi.🤓 Suyum nişanım geldi açılmam da olmuş. Ama hala göbek aynıydı. Doktorum kanala indirdi göbeğim öyle indi. 5 saat sonra da normal doğurdum
bendiyebiriii yagizegemom aa evet belli ahshdj benim baya yukarda sanki boynumda daha😬 34+1 deyiz biz de ama bugün toplanması falan oldu baya
yagizegemom Eceecim bende yarın 37 ye giricem pazartesi de randevum var doktor ne diyecek bakalım adaçayı hurma felan aldım hurma bi kaç gündür günde 1-2 tane yiyorum yarından sonra bende başlarım artık🥰
Saglamcemile Arkadaslar daha cınsıyetimız belli degıl ama midemın altı dolu gıbı sanki cocuk midemde gıbı bole olanlar varmı acaba
Eceecim yagizegemom erken gelmesin diye ben de temkinli gidiyorum şimdilik bakalım ☺️ siz de danışın da öyle başlayın mutlaka
yagizegemom bendiyebiriii benim hep aşağıdaydı gerçi ya hiç yukarda hissetmedim pazar günü bi ağrı oldu ertesi gün bi farkettim hoppp düşmüş 😂 normalmiş canım kendini doğuma hazırlıyormuş ben gece bel sırt ağrım var bebek toplanıyor diye gittim sancı felan çıkmadı tırıs tırıs geri geldim 😂