Doktorum bana artık yeri daraldığı için normal demişti 3-4 saatte 1 hareket etse yeter demişti açıkçası saymakta çok iyi bişey değil benim görüşüm cünkü tedirgin olup panik yaratabilir kişide gün içinde çok az ya da hiç hareket etmezse o zaman anormal bir durum belki olabilir