Neslihankrhmt doğum öncesi ağrım çok uzun süreli olmadığı halde çok zordu ama doğum gerçekleştiği an herşey bitti yeniden doğma dedikleri o müthiş rahatlama geldi, dikişimde vardı ama nerde nasıldı hiç hissetmedim beni sonrasında hiç rahatsız eden bir durum olmadı 40 gün sonra kontrole gittiğimde doktorum rahmimin artık tamamen toparlandığını bir sıkıntı olmadığını normal hayatıma devam edebileceğimi söyledi genişleme falanda hissetmedim herşey eskisi gibiydi