Hilalrumturk birgaripana_ ayyy benimde öle 33. Gün oluyo bazen 25. Gün bazen 28.gun çok nadir tabi bu genel günüm 32.35 arası 😔bide az oluyo 3.gun temizlenmiş oluyo
birgaripana_ Hilalrumturk valla canım için rahatlicaksa yinede yap ne zararı var. Sadece morelini bozma.
7ilknur_ Hanımlar benim de beş gün gecikmem oldu gebelik testi yapıyorum negatif aranızda böyle olan var mı acaba
birgaripana_ Hilalrumturk haa nurem sandım ya pardon. Kız ne dicemmm madem benim gibisin Gerçi benimki düzenli 32-34 günde bir. Hamile olduğunu öğrendigin zaman adet tarihine göre hesaplarsın ya haftası cıkar… daha sonra ultrasonda bakıldıgında bir fark oldumu gününde?
Hilalrumturk birgaripana_ yok canım olmadı tam gününde çıktı yeni yeni bı hafta geri çıkıyor son adet tarihinden hesapladım o zaman doğruydu eksik fazla olmadı
birgaripana_ Hilalrumturk ben daha yolun başındayım 9+2. Ben kesim bi hafta gerideyimdir diye düşünüyodum cunku 34 günde bire göre hesapladığımda 8 haftalık felan cıkıyor ondan sorayım dedim bi
Nurem20 Hilalrumturk istemsiz çok ağladım üzüldüm inan yapmasaydım keşke diye çok söylendim hayırlısı olsun bakalım 🙁
Hilalrumturk Nurem20 yaa çok üzüldüm kaç gün var adetine 😔😔biliyorum bu duyguyu tarifsiz yaşayan bilir sadece
birgaripana_ Nurem20 üzülme yaa daha çoook erken. Bidahakine adet gününde yap zaten erken gebelik testleri 5 gün kala %99 çıkartmıyor yüzdesi daha düşük. 1-2 gün kala anca %99.
Anonim16 Nurem20 Benimde dün 12. gündü ovulasyonla deneyeyim dedim benimde çıkmadı keşke yapmasaydım dedim 😔 15, 16. günü bekliycem erken gebelik için sende bekle daha idrara geçmemiş olabilir.
Hilalrumturk birgaripana_ aynen şahsen benim çıkmadı 6gun kala ysptim yoktu 4gun kala ysptim yoktu bida da yapmicem dedim adet günüm geldi olmadı yapma hilal dedim ertesi gün yaptım o zaman çıktı
Anonim16 Nurem20 Sol kasıkta ara ara batma oluyor, onun dışındaprk bi belirtim yok ama çok ümitlenmiştim hevesim kırıldı 😭