Hilalrumturk Nurem20 himm anladım canım bende 8 yıl aradan sonra 6. Ayda kaldi herkes dedi çok ara verince zor oluyo falan diye o yüzden çok gerdim kendimi sürekli test yaptım 😒😔çok stresli zamanlardi doktora gittiniz mi bı sorun varmı
Gul12345 Hilalrumturk aynen ara verilince genelde Bi 6 ay konusu var kaç aydır düşünüyorsun bnde 5 yıl aradan sonra
Hilalrumturk Nurem20 anladım tez zamanda inşallah Allah’ım bir değil iki tane versin hayırlı evlat olsun
edb06 Nurem20 yumurtlamanın 11. Gunuyse adete 6 gün kalmış diye düşünme canım. Çoğu insan yumurtlamadan 14 gün sonra adet oluyor. Önemli olan yumurtlama günü bir önceki adet tarihin degil
Gul12345 Hilalrumturk 4 ama bu ay 5 bağladık yani son bat 25 ocak hala olmadım düşünmüyorum hamile oldugumuda bakalım pazartesi Bi söktürücü alcam
birgaripana_ Nurem20 eğer adetin normal 28 günde bir geliyorsa yarın sabah ilk idrarla dene cıkma ihtimali var. Ama eğer benim gibi 34 günde bir ise bir iki gün kala yapmanı tavsiye ederim 🥰
Hilalrumturk birgaripana_ ayyy benimde öle 33. Gün oluyo bazen 25. Gün bazen 28.gun çok nadir tabi bu genel günüm 32.35 arası 😔bide az oluyo 3.gun temizlenmiş oluyo
Nurem20 Hilalrumturk istemsiz çok ağladım üzüldüm inan yapmasaydım keşke diye çok söylendim hayırlısı olsun bakalım 🙁