Sevincsen Bende bu hafta sezaryan olucam epidural ama o an canli canli amelyathanede kendimi nasil sakin tutarim korkusu var sonucta aci duymasamda kesildigimi biliyor olmak beni panik yapiyor
Sevincsen Kan verdirirken bile benim gözlerim karariyo bayilcak gibi hissettigimden amelyathane odasi beni geriyor yoksa acisinda degilimm :(
Oznurdeniz Hafizeipek evet ama daha önce takılmıstı bana ordan biliyorum zaten takarlarken uyuşuk olduğun için anlamıyosun cıkarırşarken de sanıyelık bişe hemen çekiyorlar acı olayı yok
Hafizeipek Oznurdeniz benim arkadaşım doğumdan çıktıktan sonra sondayi çıkardilar kanadı baya bayıldı acidan ben de herkesin öyle sanıyodum
AysimaRavza Oznurdeniz sen tecrube etmissin simdi ben ister istemez ilk tecrubem olucagi icin korkuyorum
Esomami AysimaRavza yani icinize su serpermi bilmem ama ben devlette dogumum oldu sipinal ve sonda takilirken acimadi sadece utaniyorm 2. Cekingenligim o aci hissetmedim kisiden kisiye degisir korma kimseye kulak asma
AysimaRavza Esomami cok tesekkur ederim canim ozelde yapicam ama ne biliyim iste insan korkuyo hayirlisiyla alsam sag saglim kucagima insan inanamiyo saskinlik mutluluk korku hepsi bi arada
Esomami AysimaRavza evet benim daha 31 haftam boyle konusuyom ama benimde ogun gelince senin gibi olurum heralde 😊😊
Merve201119 AysimaRavza canım onu ameliyathanede uyuşukken takıyorlar zaten hissetmiyorsun çıkarırkende sadece çekiyor zaten ameliyat ağrısıyla sonda çıkarılmasını hissetmiyorsun bile
Momofthemert Canım korma ben ilk swzeryanda bayılmadan taktılar acı falan yok basit bişey ama bu sefer bende uyuştuktan sonra istiycem inan büyütcek bişey değil çılartması dahada basit
AysimaRavza Saolun hepinizden Allah razi olsun icimi rahatlattiniz.. dualarinizi beklerim yarin saat 10da doguma giricem insallah guzel hikayemi yazarim buraya