İlkinde genel anestezi olmuştum, ameliyat sonrası odaya gelip karnıma bastılar sezaryene dair en korkunç ve acılı geçen anım oydu, Çarşamba günü tekrar sezaryen olacağım belden olursam belki o karnıma basmalarini hissetmem diye düşünüyorum. Spinal olunca Hissediliyor mu o karina basma ağrısı 😔😔