Sevvl hayalperest2310 bizim 37 sondu zaten canım da bu gıdısle doguramicam açılma yok o kadar sağlammış 😂😂
Sevvl hayalperest2310 bırı dönmüş zaten haraketlerı de azalmış nst de uzatmayacaklar bakalım yarın uzman gelcek😂
Sevvl defneveannesii_ yok canım 2 hafta benı burda boşa tuttular bugünde bişey demezse imza atıp çıkıyorum