Cicegim38 Arkadaşlar normal dogumu sezeryani kendiniz mi belirliyosunuz doktor mu soyluyor gittinizde ? Bilmedigim icin beni aydinlatirmisiniz
Halimbey Cicegim38 ilk doğumum normaldi. Bu sezeryan ama zorunlu. Devlet zaten keyfi yapmıyor. Sıkıntılı durumdayım riske atamam sezeryan olacak dedi özelde kendi isteğiyle sezeryan seçen var ama
Halimbey Damlus uygulamaya göre 16 ama sezeryan olduğu için bu hafta doğum 5 6 veya 7 son. 16si 18i arası alacakmış doktorum
kaderr23 Damlus 1 senedir hamileyim sanki geçmiyor günler. Son 50 gün ama 3 aydır da 50 ler bitmedi değişik bi durum 😅😅😅
mucizem___ Beyzacun41 aramızda bir günün olması 🙂 kızlar erken dogar falan diyorlar ben 38 lerde dogar gibi hissediyorum şuan 26+2 yiz kızım 1 kg siz kilosunu biliyor musunuz
Fik Medine05yasar sağlıkla kavuşma gününe ilerleyelim inşallah kuzum benim 😍 Allah’ım sağlıkla gelsin bebeklerimiz 🤲🫂
Sevvl hayalperest2310 bizim 37 sondu zaten canım da bu gıdısle doguramicam açılma yok o kadar sağlammış 😂😂