Kızımın adı Duru Lina 4 yaşında çok şükür. Duru koyma çok sakin olur vs dediler de kızım baya hareketli her yere tırmanan bi bebekti 😂 şimdi şimdi biraz duruldu. Normal yani çocuk sonuçta. Ama çok uyumlu ve akıllı bir çocuk benim arkadaşım gibi şimdiden. Tabiki ismin anlamını taşıdığına inanıyorum ama asıl önemli olan karakter ya. Anne babadan geçen genler, doğduğunda sahip olduğu karakter, aile içi dinamikler asıl davranışlarını belirleyen.