MuazzezKara_ ilk dönem ve son dönem gaz problemleri oluyor. Mide yanması da oluyor. Bunlar normal şeyler endişe etme hiç kuzucum. Kimisi o kadar prenses geçiriyor ki hiç hamile olduğunu hatırlamıyor. Mesela ben oğlumda öyleydim. Sadece son dönem ödemim olmuştu. Ama kızıma hamileyim şu an allahım ilk dönem uyku problemi mide problemi gaz problemi şimdi mide yanması asla rahat geçirmedim keşke belirtim olmadan gecirseydim 😂😂