Tubaut içim biraz olsun rahatladı 34 haftalık hamileyim 4 cm açıklığım var ciğer geliştirici vurulduk 2 doz 2500 kg olmuş oğlum sadece WC ye gidip yatıyorum başka hiç bir şey yapamıyorum ne kadar ertelersek doğumu o kadar iyi kaç hafta sabreder bilmiyorum tabi ki en hayırlı vakitte doğar inşallah küveze girmesinden korkuyorum bazı bebeklerin emmeye gücü yetmiyormuş bir sürü yorum var burda