miray1995 28+3 teyiz ve bebeğim baş aşağı duruyor. Erken doğum riskim başladı. Karnımın da küçüldüğünü farkediyorum ve daha çok çok erken. Sizler neler yaptınız bu durumda yardımcı olursanız sevinirim moralim kalmadı 😢
Edafmo miray1995 bebek baş aşağı diye doğum olacak diye bi kanun yok canım doktorun özellikle kanala girdi doğum yaklaştı denediyse endişelenme
Kurtiremmm miray1995 27 hafta 3 günlük te ben hamileyim benim bebeğimde dün kontrol de baş aşağı duruyordu bu aylarda normal olduğunu söyledi doktorum. Bebekler doğum yaklaşana kadar her pozisyona girebiliyor doğum yaklaştıkça baş aşağı ve rahme daha yakın bi konuma geliyormuş 🙏
Nazli-61 miray1995 24. Haftadan beri benimde baş geliş Şuan 35+4 haftalık hâlâ öyle sıkıntı etmeyin sağlıkla gelsin inşallah ☺️
AyFa1608 miray1995 benim de erken doğum riskim var rahim ağzı kısa olduğu için. 26 dan beri baş gelişte bi sıkıntı yaşamadım şükür. 32+2 yim
miray1995 Edafmo bebeğin duruşunu hiç beğenmedim diyip istirahat verdi doktorum. Baş aşağı durması dışında kanama ağrı vs hiç doğum belirtisi yok. Teşekkürler moral oldu ♥️
Slaedz Benim 25. Haftamdan beri bebeğimin bir baş gelişli ve 33 haftalığım doğum pozisyonu aldı diye erken doğum olmaz ki
miray1995 Slaedz inşallah benim bebeğim de sizinki gibi sağlıkla büyüyüp o haftaları görür. Çok teşekkür ederim ♥️
miray1995 Kurtiremmm bu ikinci gebeliğim, ilkinde yaşamadığım için korktum açıkçası. Doktor da içimi pek rahatlatmadı. Sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 💓
miray1995 Nazli-61 ooyy maşallah benimki de sabreder inşallah o zamanlara kadar 💓 sizler de sağlıkla kavuşun inşallah
betul_yilmazz AyFa1608 canım selam senle daha önce başka bi postta konuşmuştuk rahim ağzı kısalığı bende de vardı :) Naptın kaç hafta oldun şimdi nasıl gidiyor en son ölçümün ne çıktı merak ettim
Dlkzz miray1995 canım hic canını sıkma. Zaten o haftalarda bas asagi pozisyonunda oluyor benimde öyleydi. Erken doğum riski olması icn ya sancının olması gerekir ya da rahim ağzı uzunluğunun kısalmış olması gerekir.
miray1995 Dlkzz rahim ağzı kontrolü yapmadı sanırım bebeği yerinden oynatmamak için 😅 teşekkür ederim 🤩
Tubaut miray1995 benim bebeğimde en baştan beri baş aşağı duruyor doktorum başka bir sıkıntı yoksa sadece baş aşağı duruyor olması tek başına birşey ifade etmez olabilir normal diyor ilk bebeğimde öyleydi onda da aynı şeyi söylüyordu ama 34. Haftada doğmuştu 🤷🏻♀️🥰
miray1995 Tubaut ben doktorumu gözden mi geçirsem acaba çünkü asla bu tarz konuşmalar yapmadı aksime korkuttu bile beni. İnşallah dediğiniz gibi olur teşekkürler 💚
Dlkzz miray1995 rica ederim canım. Rahim ağzına bakmasında hic bir sakınca yok. Bebek cok yukarıda ultrason cihazıyla cok kolay görebiliyor doktorlar.
Asenakardg miray1995 Benimki de 28den beri baş aşşağı ve baskılıyor şükür 35 olacağız bişey olmaz bence