Kevser_unall RuyaKuzey2534 ablamda da varis vardı o bölgede doktor normal doğum için onun bi engeli olmaz demişti
RuyaKuzey2534 Kevser_unall ay çok güzel ya doğuma engel olmasında doğumdan sonra bi hal çaresine bakarız inşallah 🤲🏻
Aychovsky Once kabizlik oldu sonra ishal oldum ama diskida kan oluyor herhangi acı agri meme olusuumu yok. Catlak olmus olabilir mi?
Ebrualan Adapte34 normalde kabizlik sorunum vardi hamileligin son haftalari bebek baski yalinca dahada zorluyo
Aychovsky Ebrualan aslinda cok dikkat ettim disardan birsey yemedim vs ama acili yedigim gunler oldu ,demir hapida kullanuorum o önce kabiz etti beni . Carsamba gunu sezeryan olucam ve suan ishalim karnım gırıl gırıl . İnsallah lagman yaparlar :)
Mertinannesi0690 Ebrualan ya bendede var üstelik hamilelikte çıktı 36. Haftadayim meme hep dışında ağrı sızı çok değil ama normal doğum olacağından korkuyorum doktorum sorun olmaz doğumdan sonra tedavisini alırsın dedi ama yinede korkuyorum