Gulseren_yagiz tabi siz bilirsiniz ama dogum lekesi geçmez eğer geçiyorsa vitiligo olabilir her doktor bilgili diye birsey yok .burda bir postta görmüştüm vücudunda yayılmış 2 doktor vitiligo değil demiş sonunda vitiligo olduğu anlaşılmış. Benim çocuk doktorum bile gördüğünde dogum lekesi de olabilir egzama benzeri birseyde vitiligo da olabilir deyip cümlesine devam etti yani bunu çocuk doktorum bile söyledi önemli olan teşhis yani mavi ışık mavi ışıkla bakılıyor orda kesin ve net ne olduğu çıkıyor. Erken teşhis çok önemli bir sorun teşkil etmiyor evet ama krem baslatabiliyorlar ve geçebilir ilerlemeden. Benim kızım da 3.ayda farkettim takip yaptım detaylı bilgi verdim mavi ışıkla vitiligo teşhisi konuldu şuan 1 yaşında ne büyüme ne yayılma oldu küçüldü doktorum geçebileceğini söyledi önemli olan güneşe maruz kalmaması ve büyüyüp yayilmamasi çeşitleri var çünkü çok şükür birsey olmadı ona raen ben farklı doktora daha götürecek tabiki bebeğiniz herseyi anlıyor 3 yaşına gelmiş ama eğer vitiligo ise ona göre önlem alır belki tamamen gececektir ona göre hareket edersiniz Benim size tavsiyem tabi size kalmış