Benim kızımda 2 yaşındayken alnında saçının dip kısmında silik bir şekilde ortaya cıktı. Zaten hemen Vitiligo teşhisi konuldu. Kremler, testler, profesörler derken bir çare bulamadık. Çok şükür ki ilerleme olmadı. Şimdi 10 yaşında bir çocuk ve gayet özgüvenli. Ben bebeğinizdeki lekenin Vitiligo olduğunu düşünmüyorum. Belli belirsiz başlayıp sonra pigment tamamen yok olunca net bir beyazlık oluyor çünkü. Ayrıca Vitiligo ellerde, dizlerde eklem bölgelerinde ya da yüzde başlar. Bebeğinizde ki doğum lekesi bence. İçinizi ferah tutun. Çok geçmiş olsun.