Minikpopo kuzum öncelikle hayırlısı olsun allah cümlemize sağlıkla kucağımıza almayı nasıp etsin bu belirtiler hamileliğin ilk haftalarında ve son haftalarında meydana geliyormuş ben 6+0 oldum bugün ama ilk üç hafta hamile olduğumu bilemiyordum feci bir bel ağrısı sağa sola vuruyordum ellerimi o kadar sancı geceleri uyku haram olmustu sonra hamiş olduğumu öğrendim ve Doktorum bunun ilk belirtilerde olacağını sonra gececegını söyledi sımdı bel ağrım yok kendını yorunca oluyor ilk ay ve son aylarda bel ağrın normal diye düşünüyorum çünkü vücudun kendını doğuma hazırlıyor 🤰🏻 Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasıp etsin cümlemize ♥️🤰🏻🤲🏻