Slha tatlım nstde biraz sancı çıktı ama doğuma hazırlık sancıları bunlar belini üşütmüş olabilirsin dedi ben de eve geldim bi havlu ısıtıp koydum yine ağrıyo ama akşamki gibi çok şiddetli değil.. Sanırım benimkisi biraz gaz sancısı da karışıktı bide afedersin ishalim çok kötü ilaçlardan ötürü ondan kaynaklanıyor diye düşünüyorum 😔