Sezaryana hep karşıyimdir , karşı olmamın sebebi normal doğum orannin düşürmesinden ötürü.herhangi hayati risk olmadığı sürece bence normal doğum olmalı.benimki şuana kadar gayet normale gidiyor doğum inşallah zamanı gelince normal doğum isterim ne kadar da ağrısı olursa olsun hep istediğim şey normal doğum.