Cantanem44 Evet kızlar aynen yazdığım gibi dün eşim her zaman olduğu gibi yine göbekten iğnemi yaptı ama ilk defa sabahtan beri geçmek bilmeyen sadece vurduğu bölgede şişlik oluştu üstüne basınca sancıyor ya da eğilirken sancı yapıyor başınıza geldi mi?Açıkçası bu nedenden doktora gitmek meşgul etmek gibi olur ama bir taraftan da endişeliyim 😂
Pinar38 Cantanem44 büyük ihtimalle apse yapmış merak etme kolonyalı pamukla bi ovalar istersen bende de oluyor
Tugcessnyksk Cantanem44 ben bacaklarımdan yapıyorum ilk zamanlar bendede oluyodu o şişliklerden taş gibi 🙍🏻 brn sormustum yanlış vurma sonucu oluyomuş iğneyi hızlıca çekme demişti doktorm korkmana gerek yok ☺️
Ozderr Cantanem44 ödem yapmış canım endişelenme eczaneden alkol al pamuğa baya bi döküp şişliğin üzerine koy
Nwysnp Cantanem44 korkma ben 2 gebeliğimdede vuruldum clexane hem morluk oluyo hem şişlik sadece beze olan yerlere vurmamaya çalış.ayrıca kol acıyo ben göbeğimden sonra bacağıma geçtim
Cantanem44 Usakli64 akşam acile gitmeme gerek Yok diyorsunuz o zaman şiş olmasa evham yapmam ama şişlik düşündürüyor🙄
Usakli64 Cantanem44 acilde ne yaparlar bilemiyorum ki biz burda doktorluk taslayamayiz... ben kendim clexane kullaniyorum bazen mosmor oluyo bazen taş gibi ama geciyo hep ayni yere vurmayin gecer diyo dr um kontrollerde
Cantanem44 Tugcessnyksk teşekkür ederim canım açıkçası biraz koldan devam edeyim diyorum göbeğim hep mor oldu en son da bu şişlik 🙄
Sukeyne Tugcessnyksk bacaktan nasıl vuruyorsunuz? kolum morarmaya basladi bacaktan devam etmek istiyorum bir süre.
Cantanem44 Usakli64 16 haftalık oldum morluk hep vardı ona alıştım ama şişlik şüphelendirdi dedim acaba damara mı geldi 😒
Pinar38 Bu arada ben piyasada Clexane iğneyi bi türlü bulamıyorum enox kullanıyorum şimdi de onu bulmak da sıkıntı haline geldi aynı problemi yaşayan var mı
Yenianneyimmm Pinar38 valla bende bi clexan bi enox kullanıyorum eşim alıyor ama bulmakta zorluk çekmiyorum Gine’de ne olur ne olmaz diye 10 tane falan kalınca tekrar yazdırıyorum eczaneye gidiyorum
Cantanem44 Pinar38 benimde son iğnelerim bende bulamamıştım hatta burda post açmıştım enox la devam edeceğim 10 kutu yazdırdım hatta 9 1 kutu clexane var diye vermedi 10 kutu biter bitmez enox la devam edeceğim👍
Pinar38 Yenianneyimmm ya benim ki 6 binlik o yüzden belki de zor buluyorum inan iki saat öncesine kadar sabahtan beri aradık bulduk aldık sonunda 3 aylık yazdrdım zaten şükür doğuma da 3 aydan az var zaten şimdilik iğne problemi bitti benim için
Cantanem44 Pinar38 6 binlik 4 binlik neye göre veriyor canım kiloyla Alakası var mı?Bana direk 4000 yazdı hiçte sormak aklıma gelmedi☺️
Yenianneyimmm Pinar38 iyi o zaman Allah bağışlasın ☺️ Benimde 3 ayım kaldı 4000 lık kullanıyorum 4 kutu yazdırıyorum genelde ne sıklıkla hastaneye gidiyorsun