Ceylanyldz Elifff7272 Ben tüp bebek tedavisinde kullandım, sonrasında bebek tutununca devam ettim. Kanamam hiç olmadı ama ağrım çok oluyordu. Zamanla ağırlarım geçti iğneyi de bıraktık hapla devam ettik
Sibel_72 Elifff7272 beki ikisini aynı anda vuruyor musunuz? Bende kullanıyorum doktora sormadım siz nasıl kullanıyorsunuz