Rabissssscee Elifff7272 maalesef ne yaparsanız yapın o ağrılar iğne bitene kadar geçmiyor. Ben tüp bebek tedavisinde kullanmıştım alkollü pamukla ovala denmişti hemşire kuzum pek etkisi olmaz ama en azından psikolojin rahatlasın diyip eve vermişti sağolsun.
ipekmom_ Elifff7272 arnica isimli krem almıştım masaj yapıyordum faydasını gördüm deneyebilirsin canım
kokulusilgim22 Elifff7272 Aynı canım bende kullanıyorum ayak parmaklarıma kdar ağrı yapıyor yürümekte zorlanıyorum
Sibel_72 Elifff7272 beki ikisini aynı anda vuruyor musunuz? Bende kullanıyorum doktora sormadım siz nasıl kullanıyorsunuz
Hzzz 1 saat önce progestan iğnemi yaptirdim geldim canım malesef o ağrı bacağıma bile vuruyor popom süzgeç gibi oldu artık.Geçicek ama dayan bakalım ılık duş iyi gelir.Kaçınçı haftadasın acaba???
Hzzz Elifff7272 lütfen pozitif düşün iyi olucak insallah igne ilac tedavisi bitince kanamalarin kesildigini biliyorum.Bizde 5+1 iz yarin doktor kontrolum var insallah keseyi gorebilirim
nurmin Bende çok kullandım çok çektim gerçekten ben akşamları sıcak su torbası koyuyordum bana havluyu ütüyle ısıt bastır dediler ama sıcak su torbası daha rahat soğuyana kadar her iki kalçama da bastırıyordum o iyi geliyo denşyebilirsin
minikmucizem__ Elifff7272 kontrole ne zamn gıtceksın canım gıttın mı yada. Benım bugün oldu kanamam öğlen. Ama mesela saat 3 ten bu yana çok çok az wcye gıdıp sılınınce açık renkte. Acaba tekrar kanama devam eder mı?
minikmucizem__ Elifff7272 ilk kanamam kırmızı oldu progestan verdı doktor p.tesı betaya tekrar bakılcak. Şuan yok denecek gıbı. İnşallah devamı gelmez
Ceylanyldz Ben de çok vuruldum en son bi hemşire iğne vurulduktan sonra 5 dk yürü ağrısı olmaz demişti. Gerçekten de öyleymiş. Kremler ya da buz küpü ile ovalamalar asla işe yaramıyordu ama 5 dk yürüyünce hiç ağrısı olmuyor