GamzeTopluKk
Manyetik MR da sorun yok çekilebilir deniliyor , bugün randevum vardı beyin cerrahide ,kadın doğum Dru Mr çekebilir diye yazıp kaşe bassın ona göre çekelim dedi , ben tekrar kadın dogumcuya gittim tomografi odası ile bir MR odasi ,druma dedim üzerinde hamileler ve şüphelisi giremez yazıyor ben nasıl çekeyim dedim ,tmm riske atmayalim sezeryanla alalım dedi