Esmanury Arkadaşlar fıtığı olup normal doğum yapanlar var mı ? Yada yapılabilir mi fıtıklıyken bileniniz yaşayanınız var mu?
Pirayeee Esmanury doktor bi sorun olmaz demişti bana. Ama hafta ilerledikçe ağrı çok artıyor malesef 😐
Hafizeipek Esmanury benim bel fıtığım tek taraflı normal doğum yapıcam ama epidural vermiyo sezeryan istiyorum onu da yapmıyor anlamadım ben de
Kubdenya Esmanury bende de var sag tarafta kalcama vuruyor20.haftadan beri 35 teyiz simdi normal istiorum ama doktor fitik ilerleyebilir dedi biraz sezaryenci o yüzden akışına biraktim
Ysmny Peki bel fıtığı olanlarda spinal veya epidural kesin uygulanıyor mu bende de var malesef henüz bu konuyu sormadım doktora
Esmanury Evet işte ıkınma olacağı için engel bir durum olabilirmiş benmde henüz net değil ama ağrı sol kalçamda takıldı kaldı nasıl olucak bilmiyorum dün mr çektirdim bakalım sonuçlara göre doktorumla karar vericez 🤷🏻♀️
cece Beyin ve sinir cerahisinden normal doğum yapabileceğinize dair belge almak gerekiyormuş. Eğer alamazsanız sezeryan doğum yaptırıyorlar. Yani beyin cerrahinden onay almanız gerekiyor normal doğum için
Esmanury cece aaa gerçekten mi hiç bilmiyordum öyle bişey olduğunu ben daha kadın doğum doktorumla görüşmedim bakalım ne diyecek 🤨
Medusa [bilinmeyen] :( sizin hangi sinirdendi peki, o önemliymiş. Doktor belki bi ihtimal eğer zararlı yerde değilse dedi ama sanmam yıllarca çektim
Medusa [bilinmeyen] amin 🙏🏻 Geçmişler olsun. Ben iki senedir çok dikkat ediyorum, 5 kilodan fazla hatta ilk sene neredeyse hiç birşey taşımadım. Çok şükür nüksetme olmadı ama gebelik durumu çok gözümü korkutuyor
Esmanury [bilinmeyen] vallahi büyük mü küçük mü bilmiyorum da bugün doktordan aldım sonuçları ben sezeryan öneririm dedi zorlamasanız iyi olur dedi gerçekten bel kemiği zorluyor insanı baya acı nerdeyse can orda
Partk Epiduralde bel fıtıgı sıkıntı olmıyo öu doğuma iki hafta var ve ben bel aprısından yürümekte cok zorlanıyorm cok ağrıyo belim napcam bilmiyoem doktor gerek yok mr a diyo