2022Mom2022 tubimom fazlalık falan olabilir diyolar baktım açık yer yok gibi valla gidemem Allah’a emanet artık🤣
tubimom 2022Mom2022 iyileşiyor ya yan otur daha çok bende iç dikişte vardı çok acımıştı o normali o kadar acimamisti valla😐
Halimbey 2022Mom2022 biri 2. Gün düşmüştü kalanı daha sonra düşmüştü dikiş yerlerine göre değişiklik gösteriyor herhalde
umena 2022Mom2022 evet yaa erken doğum sıkıntın vardı Arada aratıp bakıyordum 😬 duamaydın 💕 sağlıkla büyüt bana da dua et bizde 36+4 oluyoruz gece
2022Mom2022 umena ay Allah razı olsun son 3 ay çok zordu gerçekten Allah düşmanıma bile yaşatmasın şu dikişleride atlatırcam havalara uçucam 🥹🤲Allah sanada diğerlerinede kolay sağlıklı doğum nasip etsin ❤️🤲
Halimbey 2022Mom2022 evettt ayakta emzirmeye çalışıyordum ped taktigim için de hep rahatsız oluyordum. Ama çabuk düzeliyor endişe etmeyin temiz ve kuru tutun. Sonra unutmuştum dikisim olduğunu bile
2022Mom2022 umena unutuyorsun gerçekten 🥹çok başka bişey bu olsun gör bak sürekli onu izlemek istiyorsun yaşayıp gör🥹