Malesef kozlar her şeyi söyledim ama bakmadılar sağlık ocağına gidin dediler dalga geçer gibi birde doktor diyorki kaç gün geçti reglin dedi 1 hafta dedim miğdem bulanıyor başım ağrıyor ilaç alamıyorum dedim şüphem var dedim 1 hafta çok erken dedi bana inanabiliyor musunuz demekki hamile olduğumuzu bilmeden ilaç alıp zehirlensek biz mi suçluyuz bu hastane mi suçlu yazım yaaa