afg Arkadaşlar merhabalar ben şimdi devlet hastanesine gitsem acilden Bta için kan testi yaptırmak istiyorum desem yaparlar mı ?
selinsmother afg ben midem bulanıyor karnım ağrıyor demiştim gebelik şüphen varmı diye soruyor evet diyince beta bakıyor her devlet hastanesi acili bakar
Zeynepozcan afg baş ağrısı ve karın ağrısı yaşıyorum ağrı kesici içeceğim ama gebelik şüphem var de o zaman yaparlar büyük ihtimal, her devlet hastanesi acilden betaya bakmıyor
afg Özele gitmek isterdim ama malum ilçemiz özel hastane var en yakın özel hastanene merkezde 1,5 saat uzak
afg Gizzgzz kızlar ben yaptırdım kan testi ilk 32 çıktı adetten 4 gün önce yaptırdığım için sonra adetten 1 gün önce yaptırdım 102 çıktı şimdi adetim geçeli 4 gün oldu birdaha baktırmak istiyorum bunu söyleyim mi onlara yoksa adetim geçti mi diyim ?
68selda06 68selda06 karnım agriyo boğazım agriyo diye git ilaç yazacakken ben gebelikten şüpheleniyorum tahlil yaparmisiniz ona göre ilaç kullanırım falan de ben böyle yapmıştım ama gerçekten rahatsizdim bacağıma pilti atmisti
busenaz68 afg sen direk karın ağrım ve bulantım var diyerek git 😁 ama gebelik şüphem de var de yaparlar zaten. Ama önceden verdiysen sistemde çıkar o sonuc
Zeynepozcan afg baş karın ağrısı yaşıyorum reglim 1 hafta gecikti gebelik şüphem var ona göre ilaç içicem de
Betul-yalcn afg evet girişte ne için geldiğinizi sorduklarında beta hcg için kan aldiracam deyince direk alıyorlar sıkıntı olmuyor
Mina40 Gebelik derseniz yapmayabilirler bazı devlet acilleri o durum için bakmıyoruz diyor başıma geldi karnım ağrıyor midem bulanıyor diyin gebelik şüphesi soruyor evet diyin ilk kana bakıyorlar