senaaltinsoy1 1234G bizde yarın 15 olacağız inşallah 12 de doktor erkek tahmin etti 13 de devlet hastanesindeki doktor da erkek tahmini yaptı 💙
Pnr_KMRC1 Turna44 amin inş normal mi düşünüyorsunuz sezeryan mı ben normal istiyorum bi sorun olmazsa
Turna44 Pnr_KMRC1 benim ilk ikisi normal bunda da vajinal varis oluştu normal olmayacak galiba sizin ilk gebelik mi
Turna44 Pnr_KMRC1 ben ilk ikide de çok küçüktü pek bişey anlamadım. Bunu doya doya yaşıyorum. Keyfini çıkarın sizde.
Pnr_KMRC1 Turna44 sadece düşük tansiyon problemi yaşıyorum gebeliğin başından beri oda inş gecerse keyfi çıkarıcam🙃🙃🌸🥰🫶