Pnr_KMRC1 Nasılsınız arkadaşlar herşey yolunda mı benim düşük tansiyondan başka bi sorunum yok şükürler olsun bu tansiyon düşüklüğü ne zaman geçicek acaba ilk aylardan beri devam ediyor 3 aydan sonra geçer diyorlardı bende geçmedi 😔
Mervvvever Pnr_KMRC1 düşük derken kaç çıkıyor canım bizde 15 haftalığız arada kasık ağrım oluyor onun dışında sıkıntımız yok şükür
Pnr_KMRC1 Mervvvever 8-5 genelde bazen 9-6 oluyor bu değerlerde genelde beni yatıyor ayakta duramıyorum
Pnr_KMRC1 Hamileanne galiba geçer diyorlardı geçmedi 17 sinde doktora sorucam bakalım bu tansiyon işini Bu haftalar balayı diyorlardı bende neden böyle olmadı 😁
Mervvvever Pnr_KMRC1 benim normalde 9 10 çıkıyordu o yüzden sorun olmuyor doktorum yüksek tansiyon sıkıntı demişti
Pnr_KMRC1 Mervvvever evet cnm banada öyle dedi ama bu değerler benim bünyeye fazla düşük geliyor sanırım az iş yapıyım hemen tansiyonum düşüyor kendimi yorunca hemen uzanmak zorunda kalıyorum ayrıca tuzlu ayran falanda denedim aylarca hiç yukseltmiyor tansiyonu inş geçer bakalım
Mervvvever Pnr_KMRC1 inşallah canım ekşi falan cok tüketiyor musunuz ben bazen ekşi ayarini kacirinca yaşıyorum ayni sorunu
Pnr_KMRC1 bu_partideyalnizsin ooh ne güzel cinsiyeti ne yavrunuzun rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inş🤲🌸
Seval2468 Pnr_KMRC1 tam 15 haftaligim ikili testim riskli çıktı fetal dna yaptırdım sonucu bekliyorum. Kusmalarim ve bulantılarım hala devam ediyor
Mervvvever 1234G 12.haftada kıza benziyor değişebilir dedi 20marta tekrar gidicem gösterirse öğrenirsiniz
senaaltinsoy1 1234G bizde yarın 15 olacağız inşallah 12 de doktor erkek tahmin etti 13 de devlet hastanesindeki doktor da erkek tahmini yaptı 💙