Nnazli1996 Deebg insllah duyarsınız bende 6+1 5haftaligim perşembe gitcez bizde bakalim doktora kesin duyulması gerekiyor dedi bende cok endişeliyim allah hepimizin yardımcısı olsun
Deebg Nnazli1996 bende 26sında gitmiştim kese göründü kalp atışı için 15 gün sonra gel demişti yarın gideceğim bakalım inşallah duyulur çok endişeli bir dönem 😐
Nnazli1996 Deebg insllah iyi düşün iyi olsun canim boş gebelik riski warmi senin benim o riskimde war 1 kerede boş gebelik yaşadım ve kurtaj oldum
anneeylul Bende 5+4 um Allahin izniyle bu persemde tam 6 oluyorum cagirdi kalp atisi icin.. Hayirlisiyla duyarim insaallah..
Nnazli1996 Arkadaşlar ben 6+1 yemk yiyemiyorum migdem bulanıyor sizlerde nasil yardımcı olun korkuyorum acaba kötü mu boyle olmasi
Deebg Nnazli1996 ilk 3 ay bulantın olması gayet normal tuzlu kraker falan yiyerek bastırabilirsin bulantını
Mrtgn Deebg 😅herkes aynı şeyi soyledi ama deilmiş ultrasona göre 5 6 gün önden gidiyor zaten sanırım benim yumurtlama günüm tahmin ettiğimden daha önceymiş 🤭
Emell Deebg beklesen iyi olur bence canim. Garanti olur. Cunku surekli ultrasona girmek iyi birsey degil, radyosyan sonucta. O yuzden ayda 1 cagirir doktorlar
Emell Deebg hic zaman da gecmiyo di mii? Ahh ahh git canim yaa ama diyorum ya baslamadiysa kalp atisi stresegirme