Deebg Bebeğinizin kalp atışlarını ilk ne zaman duydunuz 6+3 üm yarın kalp atışları için doktora gideceğim ama duyulmazsa kalp atışı diye korkuyorum
Melegimmmmmm Deebg biz 7+6 da duyduk sukur olsun umarim sizde duyarsiniz bebeginizin kalbimi hayirla saglikla kucaginiza alirsiniz ins.
Ozderr Deebg bnde yedinci haftaya girmek üzereyim bu Cuma kontrole gittiğimde kalp atışlarını duyabileceğimi söyledi doktor bekliyorum bakalım 🤷🏻♀️😌
Krispiim16 Deebg 6+1 de duymamamıştım iki hafta sonra kontrole gel dedi yani 8inci haftada duydum canım
Emell Deebg beklesen iyi olur bence canim. Garanti olur. Cunku surekli ultrasona girmek iyi birsey degil, radyosyan sonucta. O yuzden ayda 1 cagirir doktorlar
Deletedmom2224 Deebg benim 6+4 te bebek bile gözükmedi malesef geç döllenme olmuştu 7+2 de bebeği de kalp atışını da gördüm görülmezse çok sıkıntı yapmayın normaldir 😊
Edaism Evet bende 8 haftalıkken duymuştum hatta ilk öğrendiğimde 4 haftalıktı bi daha 4 hafta sonra gel hem kalp atışlarınıda duymuş oluruz demişti canım
hllkrdmn09 Sata göre 6+1 ama ultrasonda 5+6 çıktı kalp atışını gördük bizde 🙏🙏🙏🙏 rabbim herkese sağlıkla sıhhatle kucağına almayı nasip etsin inşallah
Deletedmom2224 Deebg bence 7. haftanın sonuna kadar bekleyin içiniz sıkılmaz en azından bana 1 hafta zehir gibi geçmişti kaybettim sanmıştım salak doktorun teki de bu boş gebelik gel kürtaj edelim diyince iyice psikolojim bozulmuştu o yüzden bence bekleyin
Mrtgn Deebg ben 5+6 da duydum ama zaten regl günümde yaptığım kan testimin sonucu 3008 çıkmıştı biraz önden gidiyorum sanki 😊