Aysnshn3- Biz kız olsaydı gökçen koyacaktık bence çok güzel bir isim. Ama bebeğimiz erkekmiş nasip değilmiş😂
Nihlal Bathy21 e sende alalım seni asya hun devletinin kuruluşuna götürelim😂😂 Tomris güzel bence iki isim düşünürsen tomris umay koyabilirsin bana çok uyumlu gelir bizim ailede vsr bi tane minik hükümdar bıcır bıcır🧚♀️😂
Bathy21 Nihlal tek isimciyiz biz bakalım güzel öneriler geliyor çok teşekkür ederim sanada gerçekten. 🌸