Bathy21 Özellikle Türkçe olmasına önem veriyoruz erkek bebek için 3 alternatifimiz vardı ama kız için aklımızda sadece Tomris ismi var bildiğiniz duyduğunuz güzel öztürkçe isimlere talibim. 💕
Nihlal Bathy21 Biz Almıla koyacaktık büyüklerimizin dili dönmez diye İlay koyduk ülkenin en güzeli en bilgilisi demek ve türkçe tekrar kızım olursa onu da Umay koyacağım inşallah ailemizde bir tane tomrisimiz var🌸🌸
Mysterons Bathy21 ben de bu konuda çok özen gösterdim. Bilge ve Umay arasında kalmıştık. Bilge ismine karar verdik. Son 1 ay kaldı Bilgemize kavuşmamıza 🥰
Bathy21 Nihlal Almila benim akrabalarımda var İlayı duymuştum çok güzel adıyla yaşasın prenses inşallah. Umay’a ben bi ısınamıyorum nedense. 🌸
Nihlal Bathy21 Büge veya Belin de koyabilirsiniz bir tanıdığımın ismi Börteçineydi düşünürseniz belki ama biraz fazla fazla tarih gibi geldiği için pek Börteçine koyma taraftarı olmadık😂
Smlaa Biz çok kararsız kaldık almila olsun dedi eşim sonra da mihra da karar verdik daha dorusu pek içime sinmiyo ama eşim çok istiyo
Mineklc Bathy21 Tayeçe,Alina,Celen,Belis öz türkçe isimler canım ben çok beğeniyordum ama oğluş geliyormuş bize 🥰
Portakalcicegi Bathy21 benimde ikiz kızlarım var Gökçe ve Günce koyduk isimlerini. Siz gibi aynı şekilde Türkçe olmasına dikkat ettik ve bunları seçtik ☺️