Asil_tek Bu gün bebeğimin kalp atışını dinlemeye gittim fakat doktor atmadığını söyledi büyümesi yavaşlamış veya durmuş gibi şeyler söyledi çok üzgünüm kan alındı kanıma bakılacak 😔😔 bu durumu yaşayanlar var mı 😔😔
GsAnne Asil_tek gecmis olsun cnm Rabbim bebeklerimizi bize bagislasin bende 6+5 deyim kese ve yolk olusmus bebek henuz gorunmedi haftaya cuma kontrole cagirdi bu haftalarda goren var goremeyende benimde kafam karışık Rabbim saglikla bizlere bağışlasın 🙏❤️
civcivin_annesi Asil_tek bana da 6haftalik olan zaman kalp atışı yok dedi doktor gelişimi durmuş dedi. Dün gittim 7 haftalik üstden müayinede yine duymadık. Vajinal ultrasonda baktiğinda duyuldu. Daha küçük olduğu için duyulmamasi normal dendi.
Buseka Asil_tek 6. Hafta çok ara bir hafta 7. 8. Haftada genelde net duyulur bende 7. Haftada duydum 6 hafta gibi sadece yolk kesesi vardı içini ferah tut stres yapma inşallah duyacaksın ❤️
Zynp13- Asil_tek alttan ultrasonda bakılması gerekir 7 kusurlerde kalp atışı hala yoktu malesef da alttan ultrasyindada alamayınca bebgimi kaybetmiştim Siz umudunuzu kaybetmeyin bebek küçük olabilir döllenme geç olabilir Biraz daha bekleyin
Asil_tek civcivin_annesi gerçekten mi şu an umutlandım bana doktor kesin duymam gerekiyor diye söyledi çok üzüldüm
civcivin_annesi Asil_tek üzülmeyin sadece bebeğinizle konuşun, bol bol dua edin. İnşAllah duyarsınız🤲
Simayla Asil_tek 7 haftada katından duymadık 8 haftada Altan muyanede duyduk korkma inşallah duyulur doktor daha kücük demişti
sevval04 Asil_tek benim doktorum 7 veya 8. Haftaya kadar duymayabiliriz endişelenme demişti bol bol dua edin umutsuzluğa kapılmayın 🥰
Selnsn Benim ki 6haftalıkken keseyi gördü 7.hafta 3 gün sonraki güne randevu verdi kalp atışı vardı o zaman inşallah seninde olur hemen olumsuzluğa kapılma canım 🙏
Asil_tek Selnsn Allah kucağına almayı nasip etsin canımm inşallah ilk hamileliğim ne ne anlama geliyor bilmeyince panik oluyor insan doktorda kesin duymam gerekiyordu gelişimi durmuş diyince o kadar üzüldüm ki
Dmlclk Asil_tek canım bende 6+4 te doktor hiç kalp atışlarından bahsetmedi bile 2 hafta sonra tekrar gel kalp atışlarına bakalım dedi gittim duyuldu çok şükür 9 haftalık bile duyanlar oluyormuş gebelik öyle bişeyki herşey kişiden kişiye değişiyor moralini bozma hayırlısını dile
Bedosss Dmlclk bende 9. Haftada duydum şimdi 12. Haftadayım ikili tarama testi yapılcak pazartesi ben 6. Haftada ogrendim ama kontrolde sadece kese vardı kalp atısından hiç bahsetmedi doktorum
Ruhsuz Ben de 6+3 ken gittim sadece kese göründü ,2 hafta sonra gel dedi ama benim 7+3 de lekelenmem olunca gittim kalp atışıni duyduk hamdolsun bence erken ,Rabbim size bagislasin
YLD_95 Asil_tek çok geçmiş olsun canım. Benim başıma geldi geçen yaz başı. Doktorum duyamadi bekledik 1 hafta daha falan ama emindi sağlıksız gebelik olduğuna. Hiç gelişim yoktu çünkü mm. Bile buyumemisti. Ama bazı durumlarda geç döllenme vs. Olabiliyormuş çok daha ileri haftalarda duyanlar var. Sen mutlaka doktorunu dinle canım onlar anlıyor. Gelmiş geçmiş olsun inşallah bebeğin sağlıklıdır. 🤲🏻🌺
Asil_tek YLD_95 YLD_95 Çok Sağolun inşallah 🌸 Rabbim her birimizin bebeklerini sağlıkla kucağımıza almamızı nasip etsin
civcivin_annesi Asil_tek kaç haftalık sizde? Belki geç döllenmedir. Bol bol dua edin inşAllah duyarsın. Bana da kesin konuşmuştu doktor.
Asil_tek civcivin_annesi 6 hafta 2 gün canım doktor kesin konuşunca çok üzüldüm kan aldı onun sonucu çıkmış şimdi baktım 58820.2 böyle çıkmış