Mhtpflz Emisse benimde merak ettiğim birşeydi burada herkes gece tekmeleriyle uyanıyorum diyor ama bende hiç öyle olmadı hep gündüz tekmeliyor yada ben mi çok derin uyuyorum bilemedim var mı acaba benim gibi olan 27 haftada😊
btllsk Emisse 30+1Gündüzleri bazen yarım saat 45 dk uyuyor ama geceleri asla durmuyor dayak yiyorum resmen yaaa 🙈😂😂
omusun_annesi23 ArvenMom bir benimkinin mi ben hareketlerini hafif hafif hissediyorum gecde gündüzde hareketli ama çok hafif hareketleri🤦🏻♀️
Eceecim Mhtpflz valla ben 37 ye giriyorum. Uykum da çok hafiftir. 1 kere olsun çocuğumun hareketine uyanmadım 😬 acaba diyorum benimle birlikte uyuyup uyanıyor mu uslu oğlum ☺️☺️🫠 gündüz hareketleri fena can yakıyor ama
Anneadayi0404 Mhtpflz benimde öyle inan sabahtandır böyle bir yorum arıyorum benim gibi olan hiç mi yok diye gece bazen kendim uyanıyorum elimi koyunca bile hissetmiyorum gündüz sadece bende 21 haftalığım
Tugceeeeeee1 Mhtpflz 27 hafta bitti benim bende az hissediyodum 28+2 olduk kıpır kıpır bazen çok şiddetli vuruyo bazen vurmayınca rahatsız ediyorum hareketleniyor ama 27. Hafta da çok nadirdi hareketleri şimdi de geceleri resmen gidikliyo beni 😀😀
Lulu02 Eceecim ayy🙈 22 haftalık gebe olan ben iki defa çocuğumun hareketiyle uyandım benim yavrum biraz fazla hareketli sanırım 😅
Nazlii_i Eceecim aynı vallahi benim çok hafiftir uykum benle birlikte uyanır benle birlikte uyur 😀 çok hareketli ailemiz kalabalık birde sesler yüksektir hep hareketleri çok acıtıyor artık 😀
Emisse karansmomm işte bu benim oğlum🥹 nadir hareketini hissederim gündüz ama gece tekme savaşları 🙈🙈
CmreKsidar Bazen gündüz çok hareketli bazen nazlı genelde nazlı. Ama gece hiç hareketine uyanmadım geceleri uyuyamıyorum da pek ama gece uyuyor 🌸
Karsubng Haftadan selam 👋 bizimki hep hareketliydi ama son 1 haftadır hiç durmuyor gece gündüz o kadar toplanıp sertleşiyor ki nefes alırken zorlanıyorum şu an bile 🙋🏼♀️tekme atmazsa bile titreme gibi hareket ediyor gece uykusu da kalmadı ama olsun sağlıklı olsunda 💜
Mhtpflz CmreKsidar yaa bende herkeste duyuyordm gece uyandıyor diye ama bizim oğluşu hiç hissetmedim geceleri daha😊kendimi tek sanıyordum ama sanırım benim gibi varmış
CmreKsidar Mhtpflz evet bende duyuyordum hatta kafama takıp doktoruma bile sordum. Doktorum bebeğini kimsenin bebeğiyle kıyaslama her bebek bir değil bir önceki günle kıyasla demişti. Şimdi diyorum demekki uyuyor yanlız değilsiniz ☺️
kupp Anneadayi0404 bnde 21 haftaligim genelde dedigin gibi oluyor ama bence biraz erken birazdaha zaman gecmesi gerek
Mhtpflz miray_85 yaa evet sabah kalkıyor mesela 7 30 da uyanıyorum sonra hareketleniyor annesi çalışıyor diye üzmüyor sanırım😂